sâmbătă, 19 septembrie 2009

Orice.

Pur si simplu nu ma pot abtine. Urasc cand fiecare blog al meu ajunge la un moment dat in paragina desi la inceput sunt asa de incantata de el, ca acum. Nu stiu ce naiba am, dar nu ma pot abtine sa nu intru si sa nu scriu ceva, ca si acum, desi e fara rost. E destul de ok avand in vedere ca nu prea am ce sa scriu pe aici. Nu am o viata interesanta. A fost misto ca am iesit vineri cu Irina, in rest am pierdut vremea si ma trezesc ca e duminica si nu am facut nimic pentru scoala, asta e un motiv pentru a ma apuca chiar acum de teme. Nu mai pot. Explodez.
Vreau orice care sa alunge monotonia asta cretina.
Vorbesc pe mess cu Yna si sunt sigura ca o sa mai fac multe posturi, da, nu o sa reusesc sa ma abtin, asta e bine, poate ca o sa scriu ceva nou zilnic, doar asa ca sa povestesc un rahat de viata ce se degradeaza din cauza scolii.

Ma rog, nu mai scriu acum, o las pe postul urmator.

Un comentariu:

  1. Oh alex. M-ai molipsit. Si eu am scris al treilea post.
    Oricum, uneori nici io n-am chef sa scriu pe blog deci nu te speria, la un momeent dat o sa iti vina sa-l lasi, da apoi tot ai chef:))

    RăspundețiȘtergere