sâmbătă, 19 septembrie 2009

Cica.

Ok, cum am stabilit de comun acord cu mintea mea creata ca sunt cea mai ghinionista persoana care utilizeaza blogspot, am unul nou cu acelasi nume. De ce? Aa, pai, s-a cam tampit blogspot si imi mai dispare faza cu aspect si fara ala blogul devine un mare rahat. Dar l-am reprodus(ce kinky suna asta) si chestiile vor semana, incerc sa imi amintesc de chesiile pe care le-am scris in postul trecut.

Asta e doar un blog printre alte mii de bloguri ale mele, si ma bucur ca pe fiecare il abandonez. L-am initiat pentru ca boxele mele s-au tampit si eu raman fara sunet(nu-i normal?) si fara posibilitatea de a asculta Running up that hill sau de a vedea niste yaoi. Si memoria unui pc antic e foarte "mare", nu stiai asta? Afli acum.

Descriere(chestie pe care o primesti foarte rar, mai exact atunci cand sunt in toane bune si imaginatia mea este peste -1):

●Imi zici Alex sau Wori, sau cum vrei tu atata vreme cat apelativul nu contine nimic pitiponcesc. Cu chestii de genul "iubi" sau "darling" nu mi te adresezi decat daca ai impresia ca ma doare in vreo parte a corpului de tine.

●Am 14 ani si imi permit sa te critic daca am chef. Pe ce criteriu? Ca asa am chef.

●Locuiesc in Braila. Un punct foarte micut pe harta. Sigur ai auzit de el datorita stalpului din intersectie si datorita existentei in numar ridicol de mare al unor specimene numite "cocalari". Detalii despre ei nu am de ce sa iti dau din moment ce stii la fel de bine ca mine chestiile astea.

●Cica scriu bine, afli singur daca e asa, eu nu-ti zic nimic.

●Imi place sa ma culc cu Mitsu in rpg-uri, o iubesc. Eu Jude, ea Ryan, cine vrea detalii sa spuna si ii dau.

●Imi place sa frec menta cu Kidu(aka Andra) si sa pierd vremea pe mess. Cu cine discut? Nu stiu, cu mai multi, nu conteaza atata vreme cat o fac.

●Legat de scoala imi place un singur lucru: pauza, mai ales aia mare care e perfecta pentru uitatul dupa boboci si dupa tipii din Arte. Interesant, nu?

●Imi place gripa porcina. Cica daca fac 3 persoane se inchide liceul. Perfect. Faceti ba gripa porcina.

●Imi place inghetata de lamaie de la gelaterie.

●Nu mai e nevoie sa spun ca nu-mi plac cocalarii. Chestia asta devine ceva cu care te nasti.

●Daca te mai doare sa stii ceva de mine intreaba ca nu-ti pica mana de la scris.

●Nu suport persoanele de vreo 12 ani care isi infloresc problemele lor pentru a deveni mai interesante si pentru a atrage atentia asupra lor. Hai frate, vrei sa cred chiar toate prostiile tale?

●M-am plictisit sa scriu, deja fac asta a doua oara.

Bun. Dau 'publicati postare' si apoi 'vizualizati blogul'. Interesant, nu?


2 comentarii:

  1. Oare câte commuri mai tre să dau la prima ta postare? Sper ăsta să fie ultimu(cel puţin din seara asta).
    Oricum, drăguţ blog. Să dea domnu' să îl ţii pă ăsta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea domnu sa nu se tampeasca blogspotul la mine ;;] Incerc sa-l pastrez xD

    RăspundețiȘtergere