duminică, 20 septembrie 2009

Duminica.

Ce fac eu duminica? Ghici. Proiecte la biologie.
Toate bune si frumoase(sarim peste partea in care eu am intarziat aproximativ o ora si Andra si Andreea erau obisnuite cu asta, eliminand plimbarile printre javre si fotografiatul gandacilor).
Ok, ajungem noi langa niste brazi, molizi ce or fi fost. La un moment dat Andreea aude o pisica; eu si Andra masuram temperatura solului si mergem la ea. Era niste iedera si printre ea erau incalcite mai multe radacini. Asa, dam noi la o parte crengile si vad eu un pisic super dulce, super mic, super negru. Ma uit mai bine si mai vad unul super gri. Am zis ca ala e culcusul lor si am plecat. Si cand ne indepartam noi Andreea zice "Hai ma ca poate s-au blocat, sa le scoatem". Bine, hai ma sa le scoatem.
Ajungem iar acolo, bag eu iar mana si le vad. Era doar aia gri, am zis sa o apuc de cap si sa o scot. Cand intind eu palma mai bine, javra(cam impropriu zis, dar ma rog) incepe sa maraie la mine si m-a zgariat putin. De atunci am zis "Futu-le in gura de mate!". Adica, dupa ce ca vreau sa o scot ma mai si zgarie? Aia neagra era mai blanda, i-am facut poze, o sa pun maine cand le descarc.
In fine, am mers la Andreea si mi-am spalat zgarietura.
Continui sa cred ca animalele sunt tampite. Cainii musca si pisicile zgarie, ce mai urmeaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu