duminică, 27 decembrie 2009

Despre iarna

Da, imi place in vacanta, mai ales atunci cand am teme doar la matematica si nu am de gand sa le fac prea curand. Mai imi place si sa ies afara cu prietenii si daca am timp sa incep sa ma uit la un anime.
Problema ar fi ca pe la mine prin oras nu prea e iarna, a fost cred cateva zile cand a nins si nici nu puteai sa vezi bine, iar eu aratam ca o prajitura pudrata. Dar acum toata zapada jegoasa de prin afara orasului sta pe marginea drumului ca si cum ar fi un morman de gunoi, iar pe strada din fata blocului meu unde se presupune ca ar trebui sa parcheze parintii mei masina, nici nu se poate intra. Azi a mai si plouat, deci tot orasul va fi intr-o stare groaznica dupa fazele de genul asta.
Prin urmare nu-mi place iarna din mediul in ce locuiesc. Mai ales atunci cand ma trezesc de dimineata dupa un cosmar in care profa de mate ma haituia la teza. Asta pentru ca atunci cand noi ne-am dus ca niste copii care isi iubesc profii, sa-i colindam, ea a tinut mortis sa ne spuna: ne vedem la teza.
Prin urmare vacanta noastra se cam duce de rapa.
Ma bucur insa ca am scapat de fetele plictisite ale profilor cel putin pentru doua saptamani, dupa iar concediu fara plata.
Si cand vom da examenul ala din mai, care nu stim nici pe ce data e, pariu ca va fi in aceeasi zi in care se tine concertul AC/DC. Asa ca, imi pierd eu frumos toate sansele de a-i vedea.
Traiam intr-o tara nedreapta care vrea doar sa ne vada morti mai repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu