duminică, 10 ianuarie 2010

Big shit!

Dragi profesori de limba si literatura romana din judetul Braila, tin sa va anunt ca urmeaza sa aveti pe constiinta moartea pernei mele dupa faptul ca, aflu ca m-am calificat si ca ati corectat, dar nu afisati listele. Pai sa dea dracu! Ce e asa de greu sa faceti un tabel pe care sa mazgaliti niste nume ?
O iau razna, ma crede cineva ? Deci situatia sta in felul urmator: profa ma suna ieri sa ma anunte ca am luat 120 de puncte din 120, si pana maine cand o gasesc si aflu ca asa e, o sa ma tampesc de tot.
Mor, si ii trag pe altii in groapa. Daca nu ma duc la romana dupa ce mi-am facut sperante din cauza profei ma pun in fata trenului catre Arad, si nu va dau coliva. O iau cu mine si umplu perna cu ea !
Da da, deja am innebunit si putin imi pasa.
Vrei sa comentezi? Fa-o! Nu te aud si nu citesc ce scrii!

Ps: maine revin cu alte vesti.

Un comentariu: