vineri, 11 decembrie 2009

În ţara nimănui

Vi s-a intamplat vreodata sa stati la povesti si sa nu vi se para ale voastre? Ideea mi-a venit de ieri de la teza la romana cand am avut sa scriu o compunere despre un scriitor si cititorii lui, dar asta e alta poveste si o sa scriu alta data, nu are rost.
Ma intorc la oile mele. Yna ma intreaba in momentul asta daca mi s-a intamplat vreodata ceva stupid.
Luna: deci cand erai mai mica iti placea?
Luna: ?
worii: hm... nu stiu familia flinstones :)) sau cum se scrie:)) si tom si jerry
Luna: ooo:>
Luna: Auziii...
worii: da
Luna: tie ti s-au intamplat vreodata chestii stupide?:))=))
worii: de fiecare data
worii: de ce?
Luna: Numa
Luna: Ia povesteste-mi una frumos :))
Si cand ii povestesc lucruri stupide de anul asta, nu mi se pare ca a trecut asa de putin timp, era doar acum o luna, si nu mai recunosc deloc ce zic, dar stiu ca s-au intamplat. Si sunt a8a si lucrul asta nu ma demoralizeaz. Nu merg la liceu(nu ma apuc de cersit), raman tot la liceul meu, cu aceleasi persoane, aceeasi banca, aceiasi colegi, aceiasi profi...Si totusi chestia asta suna bine. Stiu insa ca imi va fi dor de aia de a12a. Pentru ca atunci cand am venit noi in a5a au venit si ei si de la anul va fi aiurea sa nu-i vedem, dar nu mai bat moneda pe asta pentru ca e prea fumat subiectul.
Si as vrea sa se retraiasca zilele copilariei de alta data, nu sa fie dependenti de pc si de jocurile lor, de CS si WoW...Unde s-a mai pomenit ca niste copii mici sa poarte slip-ons si shuzi? Sa nu uitam de conversii cu capete de morti... Iar la haine, zici ca e parada emo. Frate, cand eram mica aveam haine rosii si albastre, si verzi si tot felul de culori vesele. In niciun caz negru cu rosu, sau modele ska. Am stat azi la Canugurul langa doua tipe de a6a ca asa a vrut directoarea sa ne asezam si eu nu eram asa acum doi ani. Da, stiu ca sunt mica si probabil nu-mi dau seama de ceea ce zic, dar am destula minte sa constientizez pericolul tehnologizat care ne cuprinde. Au OTVizat Romania si nu mai gandim normal. Ne iubim pe mess si avem curajul sa facem declaratii prin e-mail. Am ajuns rau, si inca nu ne dam seama de asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu