vineri, 11 decembrie 2009

Carti

Uneori aveam impresia ca mi-e greu sa stau fara TV, adevarul e ca eu il folosesc doar ca sa adorm pe melodiile proaste de pe Kiss Tv sau U Tv, uneori au si chestii destul de dragute, mai ascultasem 30stm la TV intr-o zi si m-am inchinat, dar nu am nevoie de el. M-am saturat de politica si de renumararea voturilor. Da ma, Basescu fura si e un nenorocit fara margini, si ce sa facem in legatura cu asta? Mi-am dat seama ca nu mai are rost sa imi arunc niciun ochi pe acolo. Televizorul strica, asta e si unul din motivele pentru care sunt rezervata in privinta canalelor mele. Insa sunt atat de obosita incat acum cred ca as putea sa ma uit si la fata lui Geoana, care poate ar fi trebuit sa castige.
Desi in 5 ani de Basescu s-au modernizat toate si ne-am cumparat toti lucruri la care nici nu am fi visat acum 20 de ani, ba mai mult, nici nu stiam ca exista.Nu consider ca ala care se numeste presedintele Romaniei a avut vreo influenta. Cel mai bine am dus-o cand guverna Tariceanu, si daca as fi avut drept de vot probabil as fi votat pentru Antonescu, dar si ala e un mare ipocrit. Problema e indiferenta si ignoranta in tara asta. Multi zic ca voteaza in turul 2, dar care tur 2 ?
Electorat prost fara niciun grad de constientizare.

Ma intorc la ideea mea cu televizorul care ne strica vietile, cel putin pe a mea. Daca decid sa stau in pat probabil ce ciocolata a mai aparut si ce promotii mai au astia la Carrefour - de OTV si telenovele nu mai discut ca irosesc cuvinte pentru o incultura asa de mare. Din fericire pentru mine, astia de la care am cablul nu ne mai dau Acasa TV, ah, ce bine ma simt.
Imi place sa scriu, si daca nu ar fi fost messul care sa ma ajute sa incep chestia asta probabil ca as fi ajuns doar o persoana care citeste ce scriu altii. Nu vreau sa ma pierd si sa devin o victima a tehnologizarii excesive - nu intentionez sa jignesc pe nimeni, dimpotriva, ador iPodul prietenei mele si atunci cand am ocazia ma joc, insa asta nu vreau sa ma afecteze in vreun fel. Daca ar fi sa intreb un copil pe strada ce face in timpul liber cred ca ar zice ca se joaca WoW. In timp ce mergeam la scoala, in autobuz erau doua fete(maximum 10 ani) care vorbeau de IMVironment(nici nu stiau exact la ce se refera, dar trecem peste) si cred ca m-ar fi luat somnul daca nu coborau. Eu la varsta lor abia reuseam sa deschid pc-ul si sa desenez doua linii in Paint, dar de internet si altele.
Nu-mi place societatea actuala. Suntem simple unelte ale modernizarii si nu ne indreptam intr-o directie buna. Probabil nu am dreptul sa ii critic pe altii, insa inca mai am vointa, si acum merg sa citesc Ingeri si Demoni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu